چرا حفاظ استیل ( نرده استیل بانکی ) ؟

چرا نرده استیل و حفاظ استیل باید آلیاژ 304 داشته باشد؟
2017-07-23
در نرده استیل چه نوع چسبی باید استفاده گردد؟
2017-08-05

 

چرا حفاظ استیل ( نرده استیل بانکی ) ؟

حفاظ استیل ( نرده استیل بانکی ) با استفاده ترکیبی مقطع پروفیل و لوله در یک سازه از لحاظ زیبایی جذابیت غیر قابل توصیفی ایجاد می نماید.

طی سالهای گذشته و با ایجاد موج جدیدی در تغییر دیزاین و دکوراسیون بانک ها ، حفاظ استیل ( نرده استیل بانکی )  بیش از پیش در معرض دید مردم قرار گرفته و طی مصوبه های امنیتی بانک ها می بایست از حفاظ استیل ( نرده استیل بانکی ) در شعب جهت جلوگیری از هرگونه آسیبی و سرقت و خسارتی به شعب استفاده گردد.

اما تنها استفاده  از حفاظ استیل ( نرده استیل بانکی ) در بانک ها نبود که جذابیت این محصول را دوچندان کرد، بلکه این محصول برای استفاده در ساختمان های مسکونی موج جدیدی از تقاضا را برای سازندگان ایجاد نمود.

تقسیم بندی محصول:

حفاظ استیل ( نرده استیل بانکی )  با توجه به فاکتورهایی نظیر: ابعاد محل مورد نظر، زیبایی و قیمت به دو دسته ذیل تقسیم       می گردد:

  • تمام کلاف: بیشتر جهت ساخت لنگه های بازشو درب های استیل ( حفاظ استیل ) استفاده می گردد.
  • نردبانی: شبیه به حرف H لاتین بوده و مقرون به صرفه تر و جهت استفاده در لت های ثابت ( حفاظ استیل ) می باشد.

استفاده از میلگرد آجدار در حفاظ استیل ( نرده استیل بانکی ) :

میل گرد آجدار دارای خاصیت ارتجاعی در مقطع لوله بوده و قابل برش نبوده و در مواقع سرقت در صورتی که سارقین تلاش در جهت برش  حفاظ استیل ( نرده استیل بانکی ) نمایند قلاب کرده و این اجازه را به سارقین نمی دهد که بتوانند حفاظ استیل ( نرده استیل بانکی ) را در زمان کم برش دهند و آن را تخریب نمایند.  از اینرو در مکان هایی از قبیل بانک ها ، بیمه ها و موسسات دولتی مهم و … در لوله  های نرده استیل ( حفاظ استیل بانکی ) از میلگرد آجدار استفاده می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =